perjantai 7. marraskuuta 2014

Limubileet

Viime viikolla kävin vähän ylikierroksilla ja päpätin kaikille ihan liikaa, muunmuassa tuhlaamisesta, ja tästä syystä mun huoneeseen sysättiin yksi huonekalu lisää. Tää valkonen pikkusohva onneksi sopii hyvin mun huoneeseen, enkä tosiaan valita, muuta kun siitä ettei täällä meinaa tila riittää. Tää on muistaakseni ostettu mun siskolle suunnilleen 5 vuotta sitten. Sieltä se siirtyi meidän yläkertaan, ja kun yläkertaan hommattiin uusi ja tämä meinattiin heittää pois, löytyi sille suojapaikka mun huoneesta. Laitoin kans "kaamosvalot" mun huoneeseen ja nyt tää tuntuu oikein viihtyisältä. 

Tänä aamuna tuli taas huomattua yks fakta todeksi. Leffa ku leffa saa mut itkemään, katsoin Näin koulutat lohikäärmeesi 2 ja suurinpiirtein viiden minuutin kohdalla silmät tulvi kyyneliä. No tuli sitä sit leffan jälkeen tehtyä kans kouluhommia vähän ja kuvia otettua. Nyt pitäis lähtee ystävälle järjestämään sen synttärijuhlia. FunFact: meillä neljällä on ollut 5. luokalta asti perinteenä pitää pienet limubileet keskenään.

1 kommentti: