maanantai 17. marraskuuta 2014

Blogilounas

Viime viikko oli suoraan sanoen hirveä. Mun pyörästä meni molemmat renkaat rikki eri kerroilla, ja varapyörä vihas mua. Hukkasin vitosen ja meinasin sen takia jäädä kotiin ruikuttamaan - vitonen, jos oot siellä ni tuu takas. Aamuisin oli yhtä tuskaa herätä ja kaikki otti päähän. Valona tunnelin päässä oli kuitenkin jotain mitä odottaa, Sitan järjestämä blogilounas.
Totta puhuen mulla ei ollut hajuakaan mitä odottaa, kun oli ihan outo tilanne edessä. En jaksanut raahata omaa kameraakaan mukaan, kun oon vielä sen verran alottelija sen kanssa, ettei siitä ois tullu yhtään mitään. Lounaalla tilasin lohisalaatin, joka oli varmaan paras salaatti ikinä, eikä hinta ollut todellakaan paha alennuksen kanssa. 1bar oli kans uus paikka mulle, ja sieltä jäi hyvä maku suuhun, kirjaimellisesti.
Lounaalta 50 ensimmäistä sai mukaan goodiebagin, joka sisälsi tosi kivoja juttuja mm. Lumenelta, Glitteriltä ja JC:ltä. Pussin tarkempi sisältö näkyy tossa yhessä kuvassa sitten alempana. Omia lemppareita oli Lumenen tuotteet ja Glitterin koru. En oo ennen tiennykään, että ripsiväri voi olla näin hyvä. Mutta kukapa minä olen sanomaan, kun mulla on ollut alle 5 ripsiväriä koko elämäni aikana. Ja ainiin, rakastan tuota kynsilakkaa ylikaiken.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti