maanantai 27. lokakuuta 2014

Kuka olen?

Käyn lukiossa ensimmäistä vuotta, oon siis 16-vuotias. Oon vaan sellanen suu auki- möllöttäjä jonka aivoissa ei ihan käy kaikki täysillä sillon ku pitäis. Mun on vaikee tutustuu ihmisiin, ja siksi omistan pienen mutta sitäkin rakkaamman ystäväpiirin. Tietenkin mulle saa tulla juttelemaan, ja muhun saa tutustua. 
Rakastan juosta, kuntoilla, laittaa ruokaa, lukea, kirjoittaa, laittaa hiuksia, sisustaa, kehittyä, hymyillä, suunnitella, herkutella, katsoa elokuvia, shoppailla, laulaa, hengailla, unelmoida, pitää hauskaa, paijata, höpöttää, nukkua pitkään. Mun mielestä kaikki mitä saa tehdä omalla tyylillä ja vauhdilla on ihanaa. Pakotettu ja sääntöjen täyteinen elo on vaan yksitoikkoista ja tylsää kaikille.Viime aikoina oon saanut tehdä paljon asioita, joita rakastan. Laittanut ruokaa, kuntoillut, välissä herkutellut, lauleskellut yksin, paijannut niin kissoja ja koiria, kuin ihmisiäkin. 
Mä tykkään käydä sukulaisten synttäreillä, en vaan sen kakun takia, vaan nähdäkseni tuttuja, joita harvemmin tulee nähtyä. En tykkää koululiikunnasta, ja täähän ei taida olla mikään uniikki mielipide. Mä oon aika laiska, tai siis, turhan työn välttäjä ja säästän voimia johonkin tärkeempään, sitähän se vaan on. Toisaalta, jos haluan jotain kovasti, raadan sen eteen yöt ja päivät (tää on toki harvinaista.) Oon tosi herkkä itkemään, se on oikeesti jo melkein hullua. Rakastan eläimiä, tahdon kissan, koiran, hamsterin, siilin, kaloja, kilpparin ja tiikerin. Heitän paskaa läppää ja väärään aikaan. Valitan paljon, enkä omista pysyviä mielipiteitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti